• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jeszcze kilkanaście lat temu ogromnie trudno było zakupić jakikolwiek towar. Obecnie każdy klient jest odpowiednio objęty przez reklamy oraz towary przeróżnych wytwórców. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy są w stanie tylko cierpliwie czekać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne typu opakowanie na biżuterię. Przeważnie producenci wypuszczają całą serię takich artykułów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne nadzwyczaj w wielu przypadkach pakuje się towary spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w takim razie wolno czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają też korporacje kosmetyczne. Np. korporacja Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Atrakcyjne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Categories: Handel

Comments are closed.